Новости школы

Групповой чат

Акронім «STEM» в сучасному світі набирає обертів. Дехто говорить «STEM», маючи на увазі лише природничі науки чи математику. Інші можуть говорити про STEM, коли вони насправді зосереджені тільки на кодуванні. І багато людей вважали б будь-який виклик інженерного проектування, за визначенням, проєктом STEM. Не зрозуміла про що це!!!!!! 

Нагадування про підказки для роздумів:

  • Це питання, щоб перевірити та/або розширити ваше уявлення про прочитане у цьому розділі.
  • Відповіді надсилати не потрібно.
  • Допоможе вам підготуватися до оцінювання в кінці розділу.

Рефлексія

Приділіть кілька хвилин і поміркуйте над своїм власним визначенням STEM.
Ні, серйозно, ми маємо на увазі - зупиніться тут і подумайте про це кілька хвилин.
Якби вам довелося дати визначення "STEM" людині, яка ніколи про це не чула раніше, як би ви це описали?

Кодування, робототехніка, наукові ярмарки та передове числення – усе це чудові речі, але вони (самі по собі) насправді не є STEM. Ключовим фактором, який відрізняє STEM від його складових частин, є те, що STEM є інтеграцією предметних областей. Перегляньте відео нижче, щоб отримати чудовий вступ до інтеграції предметних областей STEM.

Тож для того, щоб проєкт, програма чи урок справді були в стилі STEM, вони мають інтегрувати елементи науки, технології, інженерії та математики. Наприклад, здобувачі освіти повинні застосувати свої знання з природничих наук та математики для створення нового продукту. Або вони мають використовувати технології та математику, щоб допомогти своїм науково-дослідним проєктам. Ця інтеграція є ключовим визначальним елементом освіти STEM.

Ключова термінологія

Як і в кожній галузі освіти, STEM має власний лексикон термінології. Ми склали глосарій, який будемо використовувати протягом курсу. Деякі з цих концепцій ви зустрінете лише пізніше, але буде корисно ознайомитися зі списком зараз при попередньому перегляді курсу.

!!!! Ви можете будь-коли повернутися до перегляду глосарію.

Навички 21-го століття : набір основних навичок, які допомагають студентам співпрацювати, адаптуватися, вирішувати проблеми та стикатися з невідомими викликами.

Кар’єрна та технічна освіта (CTE) : курси, які пропонують кваліфіковані професії та предмети, орієнтовані на кар’єру, часто включаючи охорону здоров’я, будівництво, зв’язок, аудіо-відеотехнології, сільське господарство та інформаційні технології.

Конструктивізм : теорія освіти, яка описує навчання студента як конструювання знань через досвід і рефлексію.

Процес інженерного проєктування: конкретний покроковий підхід, який інженери використовують для проєктування продуктів і вирішення проблем. Цей процес часто використовується на уроках STEM.

Гейміфікація:Інтеграція ігрових елементів і механізмів з метою підвищення залученості та успіху студентів.

Навчання на основі запитів: метод навчання, зосереджений на пошуку відповідей на запитання, які створюють учні.

Maker Movement: спільнота ентузіастів-любителів DIY, які поєднують мистецтво, ремесла, інженерію, наукові проекти та спосіб мислення «Зроби сам».

Проблемне навчання: метод навчання, який використовується для реалізації проблем реального світу для сприяння навчанню.

Професійна навчальна спільнота (PLC): спільнота для вчителів, щоб обмінюватися інформацією, співпрацювати та вчитися один в одного.

Проєктне навчання:метод навчання, який використовується для отримання студентами нових знань і навичок шляхом дослідження складних запитань і проблем і відповідей на них.

STEAM: Наука, Технологія, Інженерія, Мистецтво та Математика

STEM: Наука, Технологія, Інженерія та Математика

Triz Methodology: методологія вирішення задач, заснована на логіці, даних і дослідженнях, а не на інтуїції.

 

11